Seventh Generation | Bæredygtig Omstilling

HANDLING NU

Sammen kan vi arbejde henimod en bæredygtig livsstil og inspirere til en forbrugerrevolution, der passer på de næste syv generationer.

Del

AddThis is disabled because of cookie consent

SEJR I USA!

#RightToKnow i USA: I USA er det ikke lovpligtigt at oplyse ingredienserne i rengøringsmidler. Delstaten Californien har vedtaget en "Cleaning Product Right to Know" lov efter en intens kampagne for transparens. Denne skelsættende lovgivning betyder, at fra 2020 vil virksomheder i USA være pålagt at skrive visse ingredienser på deres emballage og hjemmesider. Det er vigtigt skridt i kampen for ingredienstransparens, og det bekræfter vores kollektive ret til at vide, hvad der er i de produkter, som vi køber. #ComeClean. Der er dog stadig meget, der skal gøres, for at få resten af verden til at følge trop!

FÅ MERE AT VIDE

Vores partnere

Tiltag og fremskridt

0 product(s)

Ingen historier er tilgængelige.

Få mere at vide om Seventh Generation

0 product(s)

Ingen historier er tilgængelige.